Vegatur

Heei♥

Jeg og resten av klassen har vært på klassetur til Vega. Vi dro tidlig mandag morgen og kom hjem i 2 tiden i ettermiddag. Jeg har ikke lastet over bildene enda så de kommer senere. Jeg tenkte å fortelle litt om turen da.

Mandag:

Vi startet jo tidlig om morgenen , og vi kom til fergen litt før 10 og da var det mange som tok bilder og som tok seg litt og spise og litt sånt da. Og når fergen kom så gikk vi jo ombord i den og koste oss og så syklet vi til Glastad, der fikk vi lov til å kjøpe hva vi ville på butikken utenom energidrikker. Vi syklet deretter til Nes for der skulle vi på '' E-huset'' på utstiling . Var veldig stilig.Så dro vi til Hestvika, det var der vi skulle ha leir da. Og når vi hadde fått opp teltet så gjorde vi oss tilrette. Så koste vi oss litt med kjeks. Så måte vi jo lage oss middag. Jeg hadde med meg nuddler. Så vi varmet jo bare opp vann da, alle i telte mitt hadde nuddler/rett i koppen. Og resten v dagen lå to i teltet mens den siste var ute med de andre.

Tirsdag:

VI sto opp mellom 7 og halv 8. Når alle var klare så syklet vi et lit stykke, for vi skulle opp på Kjulsveten. Kjulsveten er nesten 300moh. Og når vi var ferdig på fjellet så skulle vi gå en steinalderløype!  Det var jo morsomt. Man skal ikke klage. Det var slitsomt,men morsomt. Når vi var ferdig med begge turene så skulle vi til leiren. Møtest ved leirbålet klokken 17:00, og det var 2 timer til den var 17:00. Imens skulle vi: Pakke sekkene, spise middag og gjøre oss klare. Men istede satt jeg og noen andre og spiste mens vi sa hvem som var klassens... ! Det var kjempe morsomt, men så gikk det over til hviskeleken !MORSOMT! Jeg tror vi nesten dødde av latter det var å morsomt!! Og rundt leirbålt koste vi oss med godteri og lekte og danset, og litt senere ute over kvelden sang vi og fortalte historier. KJEMPE KOSLIG! Skulle ønske vi kunne være dær hele uken. Så måtte vi legge oss da.

Onsdag:

Vi måtte stå opp klokken 06:00 !!! TIDLIG!! Men så våknet jeg i 1minutt også sovnet jeg igjen, og våknet ikke før 07:00. Så vekket jeg Maja. Hun våknet etter en litenstund. Så pakket jeg ferdig, lagde meg mat og det der. Så måtte jeg bare vente på de ander på at de skulle bli ferdig, sånn at jeg kunne ta ned teltet vårt. Så var det noen som skulle få dra klokken 08:30 fordi at de syklet bakerst hele tiden da. Og jeg var en av de ,mens alle som sykklet fort og fremst syklet klokken 09:00 ca. Vi måtte vente på fergen i  2TIMER!!!!  er du gal sprø tenkte jeg bare. Koste oss mens vi ventet på båten da. Vi kom fram til skolen i 2tiden tror jeg det var, husker ikke helt. Der ventet jeg på Maja og Anne Marie for å snakke litt med dem før jeg dro hjem da. Vi kjørte hjem Anne Marie for vi var jo helt utslitt, så dro vi hjem og etter det satt jeg bare og koste meg med litt TV og et varmt pledd.

Det var det vi snakkest i morgen!

:* Line ;*

Liten hilsen;)

Line E

13, Brønnøy

Hei! Jeg er en jente som er 12 og snart 13 og heter Line Emilie ;) Jeg kommer til å blogge når jeg har tid og hvis det er noe spennende som skjer;) Setter VELDIG MYE pris på kommentarer!!